Mocha delight

October 27, 2012

Hijao, kako volEm vikend! Nema posla, nema klijenata da zivkaju, šalju mejlove, nema 'jao, da li ću stići sve ovo?!', moj čovek M je tu i uživamo. Milena me je danas podsetila sa svojim statusom kako zima samo što nije, a i svi oni rituali sa upakivanjem poklona i kićenjem jelke su iza ćoška. Radujem se. Obično me jesen i zima deprimiraju, ali ove godine se držim mnoogo bolje nego što sam očekivala.

Pila mi se moka! Those days - te mi je čokolada preko potrebna, neko razbuđivanje i nešto toplo za piti. Mrzelo me da se odvučem do Coffee Dream-a, pa sam rešila da sama smućkam jednu. Upozorenje: ovaj topli napitak sadrži ogromnu količinu šećera i postoji opasnost da se ušećerite tokom njegovog konzumiranja, te preporučujem njegovo mućkanje samo jednom mesečno. :))

Potrebni sastojci za jednu čašu (3dl):

- 2 kašičice instant kafe
- 1 kašičica smeđeg šećera
- 50g crne čokolade
- 150ml mleka
- 150ml vrele vode
- šlag 
- mrvice čokolade ili Nesquik

Istopiti čokoladu na tihoj vatri (ili pari) zajedno sa šećerom. Kada postane tečna, u nju dodati mleko i promešati. U čašu sipati instant kafu i preliti je zagrejanom vodom (ne ključalom). Kada se zrna kafe rastvore u vodi, u čašu sipati čokoladno mleko. Ukrasiti šlagom i čoko mrvicama.


Glok, glok!

Svideće vam se i ovo

19 komentara

  1. Slabo pijem kafu i slicne napitke, ali ovo izgleda vise nego privlacno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja takođe, ako pijem - onda samo jednu dnevno i to nes sa puno mleka, tako da mu više dođe neka bela kafa. Ali juče, htela sam da crknem za mokom! :)

      Delete
  2. mmmmmmmmmmmmmmm
    kao kava-ovisniku ova fotka mi dođe kao erotska fotka nekom željnom dječaku. hahah :D

    ReplyDelete
  3. Uuuu ovo je zbilja dobro, volim jaaako!

    ReplyDelete
  4. So yummy.^^
    Maybe follow each other???
    My Blog

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Morala sam da prepravim komentar iz "Biće pravljeno" u "Popijeno". Ostali su mi mali, čokoladni brkovi od ove divote;)

      Delete
    2. Jeeeeej! Ahaha, obožavam čokoladne brkove!!! Meow!

      Delete
  6. Uh kako je lepa fotografija!!!! Mnooogooo mi se svidja! :) A i moka mi se svidja...

    ReplyDelete
  7. A jaoj... Ne sad kad mi je secer u minusu! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Krišom sam je posrkala i ponosno nosila brke od šlaga, hihi..

      Delete
  8. krasne, originalne fotke! tek sad sam otkrila ovaj blog, ma oduševljena! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, puno, puno! Uživaj u čitanju! :*

      Delete
  9. Njamasto i kremasto!
    Vala, jest savršeno! I moka i post! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. I kalorično, al' može ponekad. :P

      Delete