Potato mini muffins

October 11, 2012

Mafin, pa još od krompira! Mmm.. Obrok koji može da se jede i za doručak, ručak, pa i večeru i priprema se za 30-ak minuta sa sve pečenjem. Ideja je potekla od kroketa od krompira koje ponekad spremam, ali ih zovem bućke (jeste, ja za sve imam neki luckasti nadimak) jer nikada ne mogu da im definišem stalni oblik, te je pleh za mafine spasao stvar. Što se mene tiče, uz o ovo jelo vam zaista nije potrebno meso, niti ništa više od jednostavnog umaka i salate.

Potrebne namirnice za 16 mafina:

- pola kesice instant pirea
- 200ml vrele vode
200ml mleka
- 200g brašna
- 1 jaje
- kašičica soli
- pola kašičice bibera
pola kašičice belog luka u prahu
pola kašičice šećera

Uključiti rernu na 300 stepeni. Dok se ona zagreva, u činiju sipati pire u pahuljicama i preliti ga ključalom vodom. Kada se natopi vodom i postane gusta smesa, u to sipati mleko, jaje, začine i brašno. Dobro izmešati dok smesa ne postane slična onoj za proju (u tečnom, ali vrlo gustom stanju). Pleh sa modlama za mafine nauljiti četkicom (ili premazati tankim slojem putera) i u modle sipati smesu. Kada je rerna zagrejana, staviti mafine na pečenje i nakon 10 minuta spustiti temperaturu na 250. Peći oko 20-ak minuta. Mini mafini su pečeni kada nabubre i dobiju rumenu boju, a uvek možete da proverite da li su pečeni i iznutra sa probadanjem čačkalice u njih. Ako na čačkalici ne ostane tečne smese - pečeni su.

Potrebne namirnice za umak od paradajza:

- 250ml soka od paradajza
- 40g parmezana
- par kašičica čilija
- svež bosiljak
- trunka bibera
- pola kašičice šećera (ovo je sjajan trik ako vam smeta kiselkast ukus paradajza)

U činijice sipati sok i promešati ga sa začinima, te na kraju preko umaka narendati parmezan.

* Moj predlog za serviranje jeste salata uz umak i mafine. Zelena, kupus ili od šargarepe, izbor je velik i na vama je. 

Prijatno!



Svideće vam se i ovo

13 komentara

  1. Njamz! Samo da podsetim da hoću i ostale recepte onih divota sa pinteresta! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe, dobro, dobrooo! ;)) Počeću i njih polako da postujem, 'ono kada' mi se isprazni baterija na aparatu, te moram da pišem recepte za stare fotke.

      Delete
  2. Ovo izgleda baš ukusno :)

    ReplyDelete
  3. Ivana, evo slučajno sam te otkrila preko Neveninog bloga. Ja sam Jelena sa bloga foodforthought http://foodforthought-jelena.blogspot.com
    Sjajan ti je ovaj kutak. Dobro nam došla, a za sledeće okupljanje (koje će biti u maju ili junu moraš pratiti postove kod mene, pročuje se to, a ja ću te već i obavestiti mailom, samo da nađem mail adresu kod tebe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. U slučaju da je nisi našla: eon.violet@gmail.com
      Hihih radujem se okupu, a što se praćenja postova tiče, pa čini mi se da sam ti već među članovima? :))

      Delete
  4. Ovo ne da izgleda,nego.."i miris i ukus":) Gde je MAtija sa opisom ukusa,bar kad ne mozemo (uvek kekeke) da probamo,bar da cujemo kompetentnu osobu za degustaciju ovih divota! Bravo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihih, ma on gustira jedan post po danu.. ;))

      Delete
  5. Uh, butjke! Krompir najdraza namirnica...

    ReplyDelete
  6. Oduševljena sam ovim predlogom, baš sam tražila neki recept za slane mafine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jej! Probaj, probaj, mnogo je dobro! ;)

      Delete
  7. Ja krenula od početka da te čitam, posebno recepte da zapisujem i da isprobavam. I danas sam probala ove bućke (kako kul naziv) i BAŠ su odlične! Morala sam malo da izmenim, pa sam ubacila neku slaninicu koju sam imala, i super je ispalo :)
    Tako da - hvala na receptu i očekuj još komentara! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! Hehe, kako mi samo neobično kada vidim da me neko čita od početka i onda se svaki put zapitam: ''Hm, da li sam mnogo lupetala tada?''. Uživaj i prijatno! :)

      Delete