Salata sa tunom i celerom

October 15, 2012

Danas mi se jela salata, odnosno obrok sa sirovim povrćem. Naiđu mi dani kada tako prekukam za kuvanim jelom ili zelenišom i u stanju sam da prepešačim pola Vračara kako bih stigla do npr. novootvorenog Mercator-a koji radi i nedeljom do 23h, te napunila korpu različitim salatama i povrćkama. Jer sad kako ide zima, prodavci na Kaleniću beže kućama već nakon 15h i ako do tada ne kupite ono što vam treba, ostaćete bez ručka.


Dakle, morala sam da poranim jutros i poharam tezge na pijaci. Jela mi se šargarepa (jeste li je i vi kao mali zvali šangarepa?), a uz nju naravno ide celer. Volim sve vrste zelenih salata, ali mi je Iceberg favorit jer se odlično slaže uz sladunjave začine koje koristim, dakleM i Iceberg je tu. Praziluk slavim do poslednje tezge u sezoni, te ga ne preskačem i falio mi je još samo akcenat - tu nastupa tunjevina. Razmišljala sam da kupim filet neke bele ribe umesto tune i da je ispečem na grilu, ali manjak vremena za igranje u kuhinji je učinio svoje.


Potrebne namirnice za obrok za jednu osobu:

- 1 srednja šargarepa
- trećina celera
- pola šolje zelene salate
- konzerva tunjevine u komadićima (oko 80g)
- nekoliko maslina
- jedno parče integralnog hleba
- kašika golice
- so, biber

Iseckate šargarepu i celer na žilijen, dodate zelenu salatu, seckane masline i tunjevinu. Prepečete hleb i isečete ga na krutone, koje zatim dodate u salatu, kao i začine i golicu. Za dressing ja imam tri opcije: sok od pola limuna, preliv od rena i senfa, ili opet moj omiljeni preliv od senfa, meda i limuna. 

Prijatno!

Svideće vam se i ovo

11 komentara

  1. Odlična salata, sviđa mi se dodatak krutona, ali i dressinzi. Fino i zdravo.

    ReplyDelete
  2. I dalje sam na ovom blogu, opčinjena. Sad ću i ja da trknem do Merkatora, jede mi se ova salata :)))

    ReplyDelete
  3. Hehehe, supeeerr!!! Šarenilo u tanjiru u inat tmurnom danuu!!! :)

    ReplyDelete
  4. Prije par dana sam sasvim slučajno otkrila ovaj blog, a sad otkrih i šta ću imati za večeru! Divan je blog, tako kreativan. Hvala ti što dijeliš recepte s čitaocima, nestrpljivo čekam onaj za pizzu. Meni ponekad ispadne maaaalo deblja nego što bi trebalo. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu! Čak sam razmišljala da možda već danas napišem recept za pizzu! ;)

      Delete
    2. Hehe, evo ugovaram neko pripremanje pizze, pa čim bude realizovano, javljam se sa receptom! :)

      Delete
  5. Quelle bonne idee! Volem ovakve salate. A sta je golica, to ne znam :)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Zorana! :) http://www.mojpedijatar.co.rs/sr/article/bundevino-seme-golica/113

      Delete