Vikend recept

October 07, 2012

Recept za vikend veče (za nas koji nismo izašli u ludi provod) - jeste dobar film. Uz film, tu je playlist-a, knjiga, večera i kvalitetni internet sadržaji. Ja sam odabrala sledeći redosled: surfovanje uz slušalice.


The Cure - Plainsong * diskografija je u foobar-u već nekoliko dana
We Were Evergreen - Eighteen * pesma koja mog prijatelja podseća na ovaj blog
Evan Lurie - Terraces * jedan od najlepših instrumentala
Sithu Aye - Dirac Sea * otkrovenje meseca
James Blake - Limit To Your Love * Tićo, nedostaje mi naše kafenisanje
Röyksopp - What Else Is There? * glas Karin Dreijer Andersson
Lana Del Rey - Video Games * nikako ne mogu da je zavolim, ali ova stvar!
Nina Badrić - Sanjam Da Smo Skupa Mi * premijera novog spota i u susret koncertu u Areni

Lagana večera kao kad smo bili deca; keks i mleko! Petit Beurre na komadiće, pa preliti toplim mlekom. Ko voli, nek izvoli sa cimetom ili Nesquik-om u sve to i njami!




I knjige su tu! Odabrala sam tri ženska autora čija su me dela podstakla na razmišljanje u poslednje vreme. Dobra zemlja je knjiga koja me je opčinila još kao klinku i ona se čita na svakih deset godina kako bi se svaki put kada nam ide loše, podsetili kako danas svakako imamo više nego juče. O Žani zaista ne moram da pričam, ono što ona jeste i ono što ona stvara je toliko puno pozitivne energije i motivacije - da je Soulfood obavezno štivo za uz život. Vince and Joy mi je jedan od omiljenih romcom romana! Nema je kod nas na srpskom, ali ako nemate problem sa engleskim - možete je naći u domaćim knjižarama u sekcijama stranih knjiga.


Nakon svega, sledi ušuškavanje uz film. Sutra me čeka radna nedelja, planirala sam da pravim raznorazne ukusne đakonije i zato moram da se ispružim, primirim i odmorim mozak uz neki lagan kult. Ovom prilikom, delim sa vama dva vrhunska dela! The Party iz 1968-e je obaaaavezaaan! Blake Edwards (Breakfast at Tiffany's) i Peter Sellers (The Pink Panther) su tandem iz snova. I Because I Said So iz 2007-e, Michael Lehmann (trenutno čovek iza svih mogućih popularnih serija) sa Diane Keaton + Mandy Moore = 10+!




Laku noć i uživajte u vikendu!*


Svideće vam se i ovo

6 komentara

  1. Odlican post. Dugo nisam jela petit i mleko..morat cu da si sad napravim. :)

    www.apfaboulous30s.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravo je to i bila poenta mog posta! ;)) Da se podsetimo te divne užine koju smo mandžali kao klinci, isto kao i rendane jabuke sa medom, njami!

      Delete
  2. Imam isti "problem" sa Lanom Del Rey :) U potpunosti razumem, samo su kod mene u pitanju čak dve pesme - Born to die i National anthem :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah, samo kada bih nekako zaboravila da to ona peva, slušala bih album na repeat! :))

      Delete
  3. Uh jedva cekam ovakav vikend!

    ReplyDelete
  4. Jao kako je sve fino! I ja i ja:) Muzika+knjige,i jos + filmovi= sreca sreca radost !

    ReplyDelete