Wallpapers pt. 1

October 12, 2012

Mnogo volim onaj momenat pred spavanje kada imam gomilu ideja, a već je npr. tri sata ujutru i moram u krevet!  Pomahnitalo ustajem iz kreveta, lomim se u mraku o ćoškove, palim lampicu i uzimam notes gde brzo beležim sve što sam smislila. A onda se vratim u krevet i ne mogu da dočekam jutro kako bih sve te ideje realizovala..

Sinoć/jutros sam smislila kako bi bilo lepo da na našem jeziku imam mudrosti i poslovice koje su uokvirene u neki dobar wallpaper. Dosta mi je engleskog i jednih te istih "keep calm and.. " postera, vreme je za promovisanje mudrosti na maternjem jeziku i pouka sa ovih naših prostora, a i neki biseri ex-YU velikana jednostavno ne mogu da se prevode.


*
za download wallpapera Sreća, klik OVDE



*
za download wallpapera Igra, klik OVDE


Svideće vam se i ovo

6 komentara

  1. Ovaj prvi je baš lep, slika je prelepa...tvpjih ruku delo? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! :)) Jeste, oba su moja - i fotografije i ilustracije sa textom. U principu, skoro sve okačene fot. na blogu su moje (imaju watermark da se razlikuju).. ;))

      Delete
  2. Aaaa, pa mnogo je slatko! I da - hocemo jos :)

    ReplyDelete
  3. Too cute!!!
    Hvala do neba kao me je razveselilo i dotaklo bas onako....ko pesma u kafani (a joke)

    xx

    Ok, I'm a liar

    ReplyDelete