Mini tea party pt. 2

November 02, 2012

A kao da je juče bio ponedeljak, toliko mi je brzo proletela ova nedelja! Ni Halloween nisam stigla da proslavim u stilu izrezbarene bundeve i maratona horor filmova. Neprestano sam radila jer je kraj meseca katastrofičan kao i uvek, te je bilo posla preko glave, a i zadesile su me neke loše i tužne vesti, pa sam se samo pokrila ćebetom preko glave i počela da brojim do deset - kako bi vikend došao što pre.

I evo nas. Petak popodne, čekam M da se vrati sa posla, skuvala sam čaj i slušam Piano Concerto. Jedan od mojih omiljenih komercijalnih proizvođača čajeva jeste Twinings. Srećom, imam tu finu ženu na Kaleniću koja mi daje kutije po nižim cenama, a i obaveštava me kada nabavi nešto što je inače retko kod nas u prodaji.. Ovom prilikom pijem Twinings Vintage Darjeeling Tea. On spada u crne čajeve, ali nema tamnu, već zlatnu boju (kao što možete videti) i muskatnu aromu. Jak je, te ga pijem umesto kafe - u malim količinama.




Za danas sam imala popriličan broj obaveza koje zahtevaju mozak na high i energičnost, ali dan je takav da mi prija samo tišina i samoća. I baš zato, mislim da nema ništa loše u tome kada sami za sebe napravite tea party. Čak sam imala ideju i da se uvalim u krevet uz knjigu, ali roj misli u glavi zuji glasnije nego bilo kakva zunzara, i ne dozvoljava mi da mirujem. Danas hoću da isplaniram ovaj mesec, to sam rešila! Čitava ova godina mi je stravična i želim da dam sve od sebe kako bih naredna dva meseca ispunila zadacima, ciljevima i sjajnim provodom. U inat stravi i užasu!

Ne verujem u apokalipsu kao trenutak kada nas udara meteor ili nas napada Death Star i magično nestajemo iz galaksije (hello, nisam rekla da ne verujem u male zelene), već kao početak jedne nove ere, ere preokreta i samospoznaje. Ako proverite poreklo same reči apokalipsa, biće vam jasan moj stav. Iz tog razloga, imam osećaj da će do 21.12. univerzum ispaliti posebnu rafalnu paljbu na mene (nas) i moram biti spremna na sve. Nakon toga, ide bolje vreme. Moram da verujem u to, jer ako ne verujem, nema smisla u svemu ovome što se dešava oko nas. Ja sam oduvek govorila, a i sada kažem: "sve se dešava sa razlogom", pa hajde, čekam da vidim šta nas čeka iza zatvorenih vrata.

Haa.. danas nisam baš mnogo "weee", jel da? Ali borim se. Evo, pokušavam da ulepšam sebi veče, da se okružim toplinom u svakom smislu, da se radujem malim stvarima i da se nasmejem. 


Omiljene male stvari a.k.a. cutensils (iz naziva bloga) su mi one koje mi daruju dragi ljudi. Ovu medenu kašičicu sam dobila od Tiće u setu sa jednom šoljom koja ima osmeh da dnu! Da mi ulepša dan, kaže.. a onda se jutros pojavi ispred moje zgrade onako sva cakana i nasmejana i donese mi paketić iznenađenja u kome čuči najdivniji čokoladni kolač koji sam ikada probala! Tražićemo joj recept, mhm, dadaa! A sad ću da iskopam fotografiju od prošlog puta kada sam mandžala ovo čoko čudo.


I cutensils čine moj dan potpunim. Neke cice uživaju u kupovanju garderobe (spomenuh zašto ja ne uživam u tome, baš OVDE), dok ja više radosti doživljavam u pažljivom biranju šoljica i teglica. I onda ih donesem kući i pronalazim im savršeno mesto na polici, i već u glavi smišljam zašta će mi baš ta šolja služiti i koji ću napitak piti iz nje. Hm, mislim da ću definitivno jedan čitav post posvetiti samo kolekciji šolja koju čuvam tamo u kuhinji. U to ime, evo jedan mali sneak peek od danas!


Ostalo mi je još samo da popunim planer za ovaj mesec i onda mogu da se bacim na neko crtanje, spremanje klope ili možda čak čašu vina. Pitko desertno vino (recimo neko iz muskat loze) ide odlično uz Tićin kolač, mhm. Svima nam je potrebno opuštanje i uživanje, a večeras je još i petak, pa zašto se onda ustručavate? Hajde, hajde, marš u uživanje!

P.S. I kakav je to doček novembra bez ove čuvene pesme: The National - Mr. November - uz koju inače večeras možete đuskati dok je moji drugari puštaju na Kišobranu u Domu omladine.

Svideće vam se i ovo

27 komentara

  1. M is in the house, let the weekend commence.

    ReplyDelete
  2. Čaj :D Ja sam Twinings do sada samo u Sarajevu našao, a u rifuzi samo imaju Prince of Wales, Earl Gray, Gunpowder i English Breakfast. Za ova dva zadnja tek treba da napišem recenziju.

    Želim ti ugodne trenutke uz čaj te progresivna i harmonična naredna dva mjeseca :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Meni English Breakfast odlično zamenjuje kafu, tako da ga pijem skoro svako jutro. Ali pazi, dosta je jak.

      Delete
  3. Hahah, ovaj crtez na kraju posta me podseca na mene :))
    Ovaj caj zvuci zaista primamljivo, bas me interesuje ukus, nikad ga nisam probala :)
    Ja se "trujem" domacim cajevima koje moja baka nabere na planini leti, pa nam donese kad krene zimska sezona :D
    Volela bih i ja da nam kraj godine svima donese neke preokrete na bolje, ne bi bilo na odmet :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, i ja sakupljam čajeve sa bakine livade na Zlatiboru. Sve je to fancy i super, ali kad odvrnem teglicu u kojoj su mi zlatiborski čajevi, miriše čitav stan na šumu! :)

      Delete
  4. Sta reci,sem raspilavih se :) Jao ovaj caj je divan! Da,taj,jos po "mom spisku sta smem" stoji crni caj! eto! hihi Nadam se da si odmorila danas i napunila energiju! Svidja mi se sve sto si rekla,i podrzavam! Jer.. "sve se desava s razlogom".. <3

    ReplyDelete
  5. Gdje možemo naći recept za ovo čoko čudo?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa evo, čim se gospođica Tića odobrovolji da nam ga iskuca. :D

      Delete
    2. Požuri, Tićo! :)

      Delete
  6. Gde si bila sve one godine kada su mi svi donosili solje za rodjendane, a ja ne pijem ni caj ni kafu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam, znam, znam.. A što je najgore, u tom dobu ni ja nisam volela ni čajeve, ni kafe, ni šolje! :D

      Delete
  7. Nema jeseni i zime bez gomile čajeva, bar kod mene. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno! Samo što se ja nalivam čajevima preko čitave godine. Al' nekako čaj dobije poentu tek kad zahladni. :)

      Delete
  8. Ti znaš da uživaš :) <3
    P.s. javi se kada budeš imala vremena, znam kakve su radne haotične nedelje, punjenje baterija onda pa se kuckamo :*

    ReplyDelete
  9. aaaah milina :) ja sam isto manijak za šalice, čak ih sama oslikavam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divota! Daj okači neku fotku bre! :)

      Delete
  10. nesto me nikada nije uhvatila ta manija za cajevima...
    jedino ih leti pijem, kad sama pravim domacu verziju ledenog caja

    ali 300 solja nije zaobislo ni moju (mini) kuhinju ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komšinka, ja ću na kraju morati da vidim tu tvoju kuhinju! :D

      Delete
  11. Uh, uh, uh, kakva prelepoća! Obožavam Twinings čajeve! I sve te sitnice, da, lepa vakum-tegla i mrežica za čaj iz Ikee, ah da i ta tufnasta vesela šolja, i ova providna classy kao što su mame donosile iz Venecije sedamdesetih, i diiiivna tekstura drveta, i oh da Žana Poliakov... I jao, jao, moglu li i ja da svratim kod tebe na čaj? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sve znaš, sve si prepoznala! :D Hehe, moraću da napravim neku javnu čajanku, ono kao, definitivno! :*

      Delete
  12. Mogu da se prijavim na spisak kod tete za čajeve i limene kutije? Biću dobra:)

    ReplyDelete
  13. Gde nadjete Twinings caj? Nisam iz Bgd-a pa mi je malo problem snabdevati se drugacijim cajevima. Jel ima neki on line shop cajeva? POzz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa ne znam za online, ali ja ih kupujem na pijaci kod jedne žene koja ima dosta čajeva iz uvoza.

      Delete
  14. Bila sam skoro na Kalenicu bas zbog ovog post-a o twinings cajevima i nisam ih nasla. Mozes li mi malo konkretnije objasniti gde se nalazi ta zena ako uopste vise prodaje te cajeve jer je post iz 2012. godine? :) Hvala...

    ReplyDelete