Domaći ledeni čaj

December 29, 2012


Recept iz posta: Gužva u decembru sa trcanje.rs.

U duhu prijateljstva želim da provedem novogodišnju noć, pa tim povodom zajedno sa jednom sjajnom ekipom pravim žuraju za pamćenje. Ja sam zadužena za klopu, ostale cice su se prihvatile pravljenja domaćeg kuvanog vina, dok su muški u raspoloženju da glumataju didžejeve. Kako to obično ide kod nas, počnemo sa Foo Fighters – Dear Rosemary, pa pređemo na Iron Maiden – Wasted Years, a onda dočekamo zoru uz Bijelo dugme – Nakon Svih Ovih Godina.

Iskrena da budem, odlučila sam da moram nazdraviti sa makar jednom čašom kuvanog vina. Ono kada me uhvati sevdah uz Mejdene, nema izlaza. A do tog momenta, spremila sam posebno pićence i to od čaja (a kako drugačije). U pitanju je domaći ledeni čaj i vrlo brzo se pravi i još brže ispija. :)

Potrebne namirnice za 2l ledenog čaja:

- 1l vode
- 350ml bistrog soka od jabuke
- 350ml bistrog soka od pomorandže (dakle bez pulpe)
- 300ml kisele vode
- 2 filter kesice voćnog čaja sa aromom pomorandže i cimeta
- 2 filter kesice voćnog čaja sa aromom jabuke i cimeta
- 2 filter kesice čaja od nane
- 4 kašike meda
- jedna pomorandža
- led

Skuvajte vodu za čaj i ubacite sve filter kesice u nju. Najbolje je da vodu kuvate u šerpi, kako biste kasnije 2l tečnosti lakše prebacili u frižider i ohladili. Kada kesice odstoje (nekih 10-ak minuta), izvadite ih i ostavite da se čaj malo prohladi. Kada postane mlak, u njega dodajte med, sokove i kiselu vodu. Promešajte i ostavite u frižideru da se hladi barem dva sata. Ja ledeni čaj serviram u visokim staklenim čašama koje ukrasim šnitama pomorandže i ledom. Slamčica obavezna!

Svideće vam se i ovo

2 komentara

  1. Nešto slično če biti i kod nas :P. Ovaj ledeni čaj izgleda krasno i jako ukusno :). Sve lepo, dobro i mirno u novoj godini! :)

    ReplyDelete
  2. Naletela sam slucajno na tvoj blog i mogu ti reci da sam odusevljena, vec pola sata listam postove :) gde si samo nabavila ove divne prugaste slamcice? :)

    ReplyDelete