Ljubavni zalogaji

February 13, 2013

Evo i drugog dela. :)  Kako se ne bih ponavljala, uvod imate u postu Ljubavni napitak, dok ću se sada fokusirati na onaj deo koji ide nakon prve jutarnje šolje _______ (dopišite vaš omiljeni napitak). 

Devojke sa domaćih (i ponekog stranog) bloga su ovih dana bile vrrrrlo vredne, pa sam rešila da vam predstavim njihove recepte na temu dana zaljubljenih. Ne mogu da se odlučim koji je slađi, pa ću vama prepustiti odluku, ali nemojte se zaustavljati samo na slatkim receptima - već obavezno ''prelistajte'' i ostatak svakog bloga pojedinačno.

Ja ću vam svoj St. Valentine's Feast predstaviti sutra. A, sada, uživajte i parite oči:
  • Mezze od 93. stranice {Mezze.rs}, klik OVDE
  • Srca keksi iz Lupo pekača {Astal - Kuhinja Moje Ravnice}, klik OVDE
  • Vanilice sa ukusom limun - jagoda {Mamina Jela}, klik OVDE
  • Red Velvet srca {Sweet And Salty by Irena}, klik OVDE
  • Afrodizijak čili - jogurt supa od jagoda {Sandra's Easy Cooking}, klik OVDE
  • Vanila keks {Every Cake You Bake}, klik OVDE
  • Pecivo u obliku srca {Blue Hortensia}, klik OVDE
  • Mini ljubavne pite {Ave Dulcis}, klik OVDE
  • Slatka dizana srca {Just Good Food And Photography}, klik OVDE
  • Nuttela fadž {What's For Dessert?}, klik OVDE
  • Čoko - karamel mini tart {Ja U Kuhinji}, klik OVDE
  • Čokoladni keks sa rojal glazurom {Milin Kuvar}, klik OVDE
































Svideće vam se i ovo

15 komentara

  1. Džemić s početka i tiramisu.. welcome to MY world!

    ReplyDelete
  2. SlaTak post,kao ti srce moje! ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. joj kako sam ja uživala u ovim slikama to je nevjerovatno.i znaš šta mi je palo na pamet,pa gdje je ljudima mašta kad pripremaju za svatove kolače vidi ovih fantastičnih ideja-fenomenalno čak ću neke i isprobati nadam se da će se naći na blogu.presladak ti je blog od sada ću se sigurno vraćati.
      <3


      http://babylovesfashion.blogspot.com/

      Delete
    2. Hvala vam devojke! :) I ja se to pitam, zaista toliko inspiracije, a oni i dalje prave samo vanilice. :)

      Delete
  3. e, na zalogaje sam baš pala...skroz na skroz :* Odoh malo da volim muža, skroz si me inspirisala na nežnost :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahahahahahaa, jao, sladak si mišu! :)

      Delete
  4. Uzeću viljušku i nož i poješću monitor!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha! Može i rukama, kad je hitno:)

      Delete
  5. hahaha, ja sam s Jelenom! Upravo tako!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pokusaš očima i onda nisi gladna! :D

      Delete