Dekorater i zimska idila u domu

December 28, 2014

Ne mogu da zamislim zimu bez preteranog korišćenja reči ''ušuškano''. Kliše je znam, ali mislim da ne postoji reč koja bolje opisuje meškoljenje u toplom domu i sreću koja ide uz to. Takođe, ne mogu da zamislim zimu bez toplog ćebeta i mekanog džempera sa predugim rukavima. A veliki jastuci presvučeni nežnom vunicom i sveća sa mirisom vanile? Ili čokoladni keksi sa tajnim sastojkom - cimetom? I sve to uz toplu šolju kafe koja ne greje samo šake, već i dušu.

Tako ja vidim zimu u mom domu i pravo da vam kažem, proleće mi još uvek ne nedostaje. 




Temu trenda skandinavskog dizajna pokrećem u ovom postu, ali ću je zapravo obraditi tek u narednom. Ima toliko toga da se kaže, ali ne želim da zvezdu ovog posta bacam u drugi plan samo zato što bih ja trtljala o dizajnerskim elementima do prekosutra. 

Zvezda ovog posta je jedno mesto u centru Beograda, koje krije pravo, pravcato blago. Dekorater, u ulici Kapetan Mišinoj na Dorćolu, ostvareni je san jedne dame, pejzažnog arhitekte Marije Marković, inače čitaocima poznate po blogu My Little Fashion Notebook


Kada zakoračite u zimski Dekorater, postajete lik iz The Chronicles of Narnia. Iz sećanja ubrzano počinju da iskaču sve slike stranih (uglavnom evropskih) blogova o dizajnu enterijera koje ste beskrajno listali ili pinovi sa Pinteresta nad kojim ste uzdahivali i stotinu puta poželeli da imate neku od tih tako kul stvarčica. 

Možda pomislite u prvom mahu da preovlađuje shabby chic, ali kada pažljivo osmotrite detalje, shvatićete da je shabby samo delić ove priče. Belo i sve nijanse sive, po koja oker i praznična crvena su boje koje ovde uživaju u centru pažnje, ali i zelena u vidu biljaka koje je Marija na vrlo interesantne načine ukomponovala u dekor kompozicije. 

Svaki detalj ima svoje mesto i svaki detalj čini deo neke veće slike. Mnogi predmeti su unikatni jer je na njima radila upravo Marija i u dogovoru sa njom, moguće je naručivati verzije dizajna koje odgovaraju vama i vašem domu. Naravno, sve dobijate upakovano u savršene pakete koji već na prvo oko odaju utisak da u sebi kriju deo Dekorater čarolije.

Marija se pod imenom Dekorater takođe bavi dekoracijom prostora, zabava i proslava i ako zavirite na njenu stranicu, sigurna sam da nećete ostati ravnodušni na njen talenat. 


Kada sam prvi put naišla na Dekorater, iskrena da budem, poželela sam ne korpu, nego jednu prikolicu u koju bih smestila sve što bih želela da kupim. Mnoge sitnice nećete naći nigde više u gradu, a recimo da ste ih potajno želeli još od one slike na Pinterestu. Možete imati ideju o svakom artiklu, gde ga staviti, kako ga iskoristiti ili redizajnirati sa vašim pečatom, ali i ako niste trenutno inspirisani, Marija će vam rado dati par saveta ili će vam na licu mesta kreirati mini baštu u terarijumu i novogodišnji ukras kao centerpiece. 


Ono čime smo se mi poigrale za ovaj post jesu tri kutka. Jedan je kutak za nju, gde bi Ona sedela vikendom ujutru i čitala omiljene magazine, uz vruću kafu i čoko-kekse ili čoko-mus. Uživala bi zavaljena na duvet, okružena mekanim jastučićima ušuškanim u heklanu vunicu. 

Jedan od trendova poslednjih nekoliko zima jeste vuna, heklanje i štrikanje ali u formi elemenata enterijera. Naravno, u tom nekom narednom postu, pisaću detaljnije o svemu, ali bih da iskoristim ovu priliku i da vam kažem da nema boljeg godišnjeg doba od zime za ovaj ukras. Ako bih rekla da je bela osnovna boja, onda bih za zimu definitivno odabrala sve nijanse sive. Od gainsboro, silver, dimgrey, preko platinum, pepeo, charcoal, plavo-sive do glaucous, tople sive i rozen-kvarca. 



Kao prazničnu dekoraciju, odabrale smo tri tipa jelke. Jedan u vidu grančica koji sam iskoristila kao temu prošle godine, drugi u vidu drvene kompozicije od letvica i na kraju jarko zeleno drvce sa busenom kao organski dodatak suvom drvetu. Panj na koji su prikačeni točkići jeste odlično poslužio kao stočić za kafu, dok su palete u potpunosti zamenile većinu nameštaja. Od svetiljki, akcenat je bačen na sveće i fenjere u svim veličinama i oblicima. Pored njih smo iskoristile i nekoliko ukrasnih lampica koje ne moraju nužno biti okačene na jelke. Sve ostale sitnice su nekako prirodno našle svoje mesto u okruženju, s tim što bih ja posebno istakla HOME slova i venac sa tablom WELCOME. 


Drugi kutak, odnosno kompozicija koju smo radile jeste novogodišnja večera za jedan par. Tu sam zamislila dvoje koji svoju ponoć dočekuje u svom domu, kraj staklenog zida sa pogledom na vatromet. Nakon večere akcentovale smo desert u vidu Chocolate Star torte koja kao iz bajke da je iskočila, poslužena uz crveno vino (ja uz slatkiše uvek biram muskat). 

Jednostavni escajg i tanjire ukrasile smo grančicama i semenkama nara. Kristalne čaše su došle kao kontrast, a mekani jastuci od pletiva i krzna su samo dopunili praznični dekor. Flaše su uvek dobar izbor kao stalak za visoke sveće, pa smo umesto fenjera odabrali samo jednu sveću, radi romantike. Kako drugačije? :)


Poslednji kutak je zapravo zamišljen kao deo slatkog stola za dan nakon dočeka, oko kog se okuplja porodica. Ova torta, delo ruku gospođe Tanje, vlasnice Chocolate Star torti je prava bomba! Čak joj je i naziv Čokoladna bomba, pa smo nakon degustiranja zaključili da se slatki sto može slobodno sastojati samo od ove torte. Iako sam veliki fan dekorativnih torti koje svojom prezentacijom na stalku ostavljaju bez daha, takođe volim i da probam tortu koja je podjednako očaravajuća kada je i ukus u pitanju. Slatkiši koje smo probali tog dana na snimanju... kazaću samo da smo svi pošli kući sa čokoladnim brkovima. 


Kada kažem svi, mislim na celu ekipu koja je radila na snimanju ovog posta, sa posebnom zahvalnicom Dragani i Jovanu bez kojih nikada ne biste videli ove moćne fotografije i kadrove, ali i Matiji, koji je asistirao u svakom segmentu. Posebno oko dezintegrisanja čoko-bombe. :)

Lokacija i svi elementi i proizvodi: Dekorater, Kapetan Mišina broj 17. - Beograd
Torte i kolači: Chocolate Star
Stajling, koncept i dekoracija: Marija Marković (Dekorater) & Mali Iv 
Fotografije: Dragana Đorović i Jovan Marjanov za Novi Dirižabl Photography Studio

Dekorater darivanje

I kakav bi ovo zimsko-praznični post bio, kada ne bi bilo poklona? Marija je želela da jednom prijatelju bloga pokloni Dekorater novogodišnji paketić sa jastukom i ručno heklanom jastučnicom. Taman da imate šta da vas greje u ovoj nadolazećoj zimi, da li dok sanjate ili ujutru čitate knjigu uvaljeni na vaše omiljeno mesto. 

Pravila igre su:

1. Ostavite komentar u kome možete napisati šta je za vas zimska idila u domu
2. Možete dati drugarski lajk Dekorater Facebook stranici
3. Igra traje do srede (31.12.) u 18h, a update o dobitnici/dobitniku ću objaviti u ovom postu i na Slurporama Facebook stranici

Srećno drugari! :) 

Update o dobitnici: 

Draga Biljana - što si jednoj slatkoj Sofiji mama - molim te da mi se javiš na slurporama@gmail.com kako bih preuzela tvoj info radi slanja Dekorater paketića. Čestitam! 





Svideće vam se i ovo

111 komentara

  1. Iv,

    Marija i ti ste savršen spoj! Pratim rad stranice i mnogo mi je žao što nisam bliže, često bih bila gost i kupac :)
    Moja zimska idila je krčkanje i brčkanje po kuhinji (tek od kada smo se osamostalili shvatila sam da sam imala prikriveni talenat za kuvanje), milion sijalica u raaaaaaaznim bojama (većinu poklonila baka), jelkica koja samo što se ne sruši od preteranog broja ukrasa, Sinatra i Babl na playlisti, Marjan koji me bodri i navija za svaki zalogaj i naravno, naše novo ljubavno gnezdo :)

    CMOK!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Ana, hehe, drago nam je da ti se sviđamo! :* A što se ovog drugog dela tiče, sve hoću da ti napišem na IG kako tačno razumem svu tu euforiju, zamisli ti prvi praznici u vašem gnezdu, pa sve je bitno i važno! :)

      Delete
  2. Deca, muž, film na platnu i šolja kuvanog vina <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok, kakvo podsećanje, mogla bih i ja da zakuvam jedan lončić kuvanog vina sa pomorandžom i anisom! :)

      Delete
  3. Ležanje među milion mekanih jastuka, sa čajem u ruci i pogledom na plamen koji tinja iz peći. Još ako napolje pada sneg.. nema boljeg doživljaja!
    Pozdrav

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marijana, slažem se! Posebno oko one peći snega! ;)

      Delete
  4. Setnja po dubokom snegu u Petrovcu sa Simkom i Rudijem pa onda Ususkavanje pored kamina i gledanje skandinavske serije. Yes please, january bring it on!!! :)

    Bravo Iv!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ono kada samo na pomen kamina poželim da doletim da doručkujemo zajedno ujutru uz kaficu. :*

      Delete
  5. Zimska idila u našem domu smo on, naš zeka i ja ušuškani u belo mekano ćebence sa šoljom Chococina u ruci i pokojom kockicom čokolade na tanjiriću pored :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Njamiiii! Sada bih otišla i pravila toplu čokoladu u inat ovom vremenu! :)

      Delete
  6. Marijana AksićDecember 28, 2014

    Srca zgrejana čajem sa cimetom, nahranjena dobrom knjigom, osvetljena lampionima..

    ReplyDelete
  7. Off_grid koliba gde se na malim prozorima nahvatalo inje koje kao da dodatno pruza intimu dok ispod tog malog, toplog krova...ekipa obavlja pripreme za bushcrafting, roll_uje boardgame itd.

    Sve vreme iza nas, na troshnoj'vuruni, iz maltene izandjalih lonaca se pushi kuvano vino i shumadijski chaj. Zahvatish napitak, zagrizesh toplu pogachu i oprezno u dzep stavish par praznichnih kolacha od oraha, limuna i ruma...belo svitanje...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ali Markooo, kakav je to šumadijski čaj? Jao, sad bih na planinu posle ovog komentara!!! :)

      Delete
    2. Praštajte ako prekidam prepisku :). Šumadijski čaj? Prva, ako ne i prava asocijacija - vruća rakija:). Pozdrav

      Delete
  8. Novogodišnji praznici za mene su nešto posebno. Šarenilo grada, smeh i užurbanost svuda oko nas, pečeno kestenje, miris kuvanog vina... Volim dane provedene posmatrajući snežne pahulje, šetajući po snegu. Ušuškane večeri uz toplu čokoladu i omiljenu knjigu su "samo moji"momenti. Okićena jelka, prigušenost lampica, svetlucanje raznobojnih ukrasa i omiljeni film su rezervisani "samo za nas dvoje"...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kao da si opisala moj savršeni dan! :))

      Delete
  9. Pre neki dan sam prolazila kolima pored ove radnje ni ne znajući kako se zove niti kada je otvorena. Zalepila sam pogled kroz prozor auta i ostala očarana ♥ Drago mi je da iza tih očaravajućih izloga stoji tako divna priča i toliko inspiracije! Divan post!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, obavezno da svratiš kada budeš ponovo dolazila! :*

      Delete
  10. Слатки колачићи посути прах шећером, велики топао чај или кафаа, празнични дезен на чарапицама, џемпер наравно, сијаличице негде да сијају и наравно, моја рука у руци мог драгог. За срећу не треба много :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Od kako sam redom krenula da čitam komentare, tako u meni tinja želja da odem i zakuvam kuvano vino i napravim neki slatkiš. Tvoj komentar je bio okidač, ali kao sam lenja da u ove kasne sate mesim, skrasila sam se sa čašom belog vina i medenog srca. :)

      Delete
  11. Smeh koji odzvanja kucom, uz miris kafe koju baka donosi jer njena je "posebna", dok napolju pada sneg i niko od nas ne zeli da se izvuce iz tople sobe. Zato mi je zima posebna i jedino je godisnje doba koje nosi magiju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Julijana, u potpunosti se slažem! :) Posebno oko bakine kafe! ;)

      Delete
  12. Prelijepi kadrovi. Kao što si napisala, ja bih to sve odnijela kući. :D Zaista divno mjestašce, nadam se da ću ga i posjetiti jednom prilikom.
    A zimska idila - ušuškanost u fotelji uz dobru knjigu i topao čaj. I uspavanog mačka. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Gordana, baš nam je drago da ti se sviđa! :)

      Delete
  13. Zimska idila je sneg, porodica, veselje, radost i uzivanje u praznicima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako je, u krugu porodice je sve lepše i magičnije! :)

      Delete
  14. Zimska idila je za nas kad kumici koja je upravo napunila godinicu kuvamo cokogriz,dok se sa njom jurimo i mlatimo jastucima do iznemoglosti.divan post,toplo mi je oko srca,a to je najlepsa nagrada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno i nama je puno srce kada nam neko da ovakav kompliment! :)

      Delete
  15. Svarcvald torta, mirisljava sveca, toplota kamina i svetlost novogodisnjih lampica.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, švarcvald! Pa to samo ime asocira na zimu! :)

      Delete
  16. Današnji dan se baš "namestio" za zimsku idilu. Nedelja, niko nigde ne juri, kćerkica i ja kitimo jelku, sneg se već nahvatao na moje erike u prozoru, muž tamani medenjake koje sam sinoć ispekla...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slika i pravog života, prava idila Brankice! :)

      Delete
  17. Divan post i prelepe stvarcice.
    Prvo jutro kada padne sneg. Ustanes iz toplog kreveta a na prozoru mraz ti ostavio poruke. Pogledas a svuda mir, pahulje padaju i sve je jos u snu. Iz kuhinje dopire miris bele kafe i przenica i ne znas sta bi pre, grudvanje, sankanje ili pravljanje andjela. Pa tako crven u licu i srecan u srcu grejes se pored sporeta. Hleb iz rerne ti golica nozdrve a ti ususkan u cebe gledas crtace jer nikad nisi ni odrastao.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Inana! :) ''Ustanes iz toplog kreveta a na prozoru mraz ti ostavio poruke'' zaljubila sam se! :)

      Delete
  18. Ijao, ja sam bez teksta. ;) ♡
    Zimska idila u domu za mene je: napolju veje sneg, dok se mi grejemo oko kamina i posmatramo pod treperavom svetloscu svece pijuckajuci toplu cokoladu i vino, i slusamo dzez.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Nessa! :* I plus za džez, definitivno!

      Delete
  19. Prekuvano vino sa narandžama, bakine pletene čarape i pogled na snijegom zavejano selo. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nedostaju mi pletene čarape moje bake! :)

      Delete
  20. Otkako smo rešili da naš dom koji je trenutno previše žuto-narandžasto-crven pretvorimo u malo mirniji i malo manje šaren i natrpan sklad, oči mi se uvek na Pinterestu lepe za bele,bež i sive pletene jastuke. Hvala ti što si nam otkrila ovakvu radnju, sad znam kuda prvo da se uputim kad dolazim u Beograd.
    Zimska idila u mom domu izgleda ovako: rano jutarnje buđenje, dok još dan ne uključi sva svoja svetla. Par nožica pravi tapat dok od svog krevetića pokušava za što kraće vreme da dođe do našeg kreveta. Gomila tršave čupave kose koja razdvaja moj i njegov obraz i krade nam naših par minuta. Pregovaranje ko će da ide da skuva kafu, jer se nikome ne ustaje, dok najmlađi član trojke zahteva kolačić. Na kraju ipak pobedimo nas dve ženske, jer smo većina, tatu isteramo iz kreveta u kuhinju, a se nas dve mazimo i pričamo o tome kako ćemo da se grumdvamo (grudvamo na njenom jeziku) i pravimo Sneška. Onda pijemo kafu i gledamo gomilu crtaća svi u krevetu. Doručkujemo na brzaka, zamesimo testo i umažemo kuhinju i ruke do laktova, valjamo loptice i seckamo kolačiće i onda se svi obučemo i izađemo u dvorište na grumdvanje dok cela kuća miriše na cimet i čokoladu od kolačića koji se peku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biljana, nema na čemu! Čini mi se da sam istom putanjom i sama išla, samo što je kod mene sve blještalo od tirkizne, zelene i crvene. :) A to se vaše idile tiče, mogu samo da kažem da sam zamislila svaki kadar vašeg filma! :)

      Delete
    2. Hvala, hvala, hvala! :*

      Delete
  21. Hvala što me uvek zoveš da pomažem onako kako se meni najviše sviđa. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uvek Matiću! :* Hvala što mi uvek pomažeš!

      Delete
  22. Kao što je neko gore napisao, danas se baš sve namestilo za zimsku idilu :)
    Topla kafica, ovaj romantični sneg, lampice i tvoj novi post.
    Divno bre! Onako kako samo ti umeš :*

    ReplyDelete
  23. Porodica na okupu, mir i tisina sela. Sneg, topli napici i vatra koja pucketa, spokoj u dusi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Valjda mi nedostaje ta vatra koja pucketa u smederevcu moje bake, pa se tako raznežim kada je pomenete. :)

      Delete
  24. Baš idila :Tara, promoliš nos ispod tri jorgana, vunene čarape na noge, drveni pod , mleko,puter,med za dorucak, izlaziš i hodaš,škripi,škripi sneg,belina ,svezina svuda oko tebe, inje na trepavicama, čaj i rakija dok skije odmaraju,onda opet fijuuuu na dole, na gore ..,onda kamin,vatra, trupci,hrana ...zagrljaj ispod tri jorgana...Sutra sve ispočetka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sanja, kao pesma! Hoću na sankanjeeee! :)

      Delete
  25. ...ide La Valse D`amelie...smenjuju se svetlanca na jelki...napolju je svetlo, ali je u kuci savrseno malo svetla, oci se odmaraju...zamisljam kako bi dobro bilo da malo kasnije, posle rucka M i ja spremimo najcokoladniji chocolate brownie fudge za koji smo se vec specijalizirali...vec osetim kako cokoladno mirise i pune velike sunce zute solje mleka...
    divno se osecam jer nasa beba od 22 dana sisa...i ususkan, tako, drema...i dok ga gledam...znam da je ovo jedan od najususkanijih mekanih momenata...koji ce tek sada nastavitu da se nizu...

    ono kada zivis u jednoj od svojih najsavrsenijih zima....<3

    *

    ReplyDelete
    Replies
    1. Žovo moja, slažem se sa tobom, zamišljam, tj. pokušavam i verujem da jeste jedna od najsavršenijih! <3

      Delete
  26. Gori i greje vatra iz kamina, a na stolu su dve čaše i flaša crnog vina.
    Frenk Sinatra u pozadini pevuši, dok se topla čokolada u šoljici puši.
    Prigušeno svetlo romantiku uokviruje, dok njegova ruka moju ruku dodiruje.
    A uz sve to sneg napolju veje, dok dragi i ja gledamo "Kazablanku" iz tople fotelje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovi svi komentari su toliko fantastični, muke ste mi zadali, pa ostala sam bez teksta! <3

      Delete
  27. Napolje pada sneg, mirno pada, a ima ga na tlu poprilično. A ja unutra, u toplom, ispod ćebenceta sa sveskom u ruci i pišem nešto kao po običaju. Čuje se pucketanje drveta u šporetu i škripanj vratanca od šporeta kako ih zatvara neko. Topla čokolada je na stočiću do mene, ja ušuškana, ide lagana muzika (Michael Buble-album sa nogodišnjim i božićnim pesmama, npr.). Brdo slatkih, čokoladnih kolačića na stolu, kao i slanih poslastica. A neko ostaje zauvek u sećanju, toplo, naboreno lice i mili glas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ''A neko ostaje zauvek u sećanju, toplo, naboreno lice i mili glas.'' ♥♥♥

      Delete
  28. Čajevi, pečene jabuke sa cimetom, knjige, filmovi sa porodicom. Divnoća! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Filmovi sa porodicom, slažem se, recimo Gremlini ili Sam u kući! ♥

      Delete
  29. Nasa zimska idila je kada nas mali Andrej po prvi put vidi sneg i celo jutro vice po kuci " Mama, sneg, sneg, sneg, juuupii".

    ReplyDelete
  30. Pa ti si umjetnik, eto šta si! :) Ne učestvujem u nagradnoj igri, samo bih da izrazim svoje iskreno divljenje tvojoj kreativnosti i oku za detalje. Srećni praznici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj, hvala ti Anđela, ali moram da zahvalim i u ime cele ekipe, jer smo svi doprineli ovoj magiji! ♥

      Delete
  31. Vrela, domaća supica na stolu. Zima je vreme kada nikome nije pretopla, kada svi uživaju u tome koliko se "puši". Zima je vreme kada se mirisi peršuna, šargarepa i celera kao lepe vesti zavuku u nozdrve, onako - da zažmuriš. Pa onda slatke muke sa domaćim žutim rezancima, dugačkim, najdužim, kao Amazon. S prvom kašikom svako bi se zaljubio, svako poverovao, i svako naglas rekao: mmmmmmm...
    Srećna ti Nova Iv :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga, takođe! Neka nam je 2015. duplo bolja od 2014.! :) A supici fale samo knedle da bude savršena! :)

      Delete
  32. Sve, ali sve iz ovog posta želim. Što da ubacim u već pretrpan stan, što da smažem. :) Dekorater i Chocolate Star pratim već neko vreme na Instagramu i uvek uzdišem i zamišljam i priželjkujem. Zato se ovog puta igram i ja. :)
    Zimska idila smo on i ja, i uvek jelka. Kolut limuna u čaju i pepperkaker koje mi prijatelji pošalju iz Norveške, i Dean Martin onako suptilno u pozadini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sonja, isto tako... Samo da odem, ukradem i donesem i poređam po podu i sedim među svemu tome danima. :D

      Delete
  33. Zimska idila za mene, topli kakao, keksici sa cimetom, keksici sa cokoladom, toplo cebe i moj omiljeni zimski crtani za pocetak The Polar Express, a posle se samo nizu razni filmovi, gledani vec toliko puta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Branislava, to je najsličnije mojoj idili, samo mi dajte filmova i crtaća! :))

      Delete
  34. Pa zimsku idilu verovatno predstavljaju oni topli i nezni dani. Sneg pada, knjiga u ruci, a caj na stolu, vecini. Meni ne. Za mene su to oni dani provedeni sa porodicom na selu. Deda bi sa nama igrao karte, baba uvek nesto spremala u kuhinji, a braca se igrala u snegu. Na kraju svi zajedno odgledamo neki film, dobro se ispricamo, da nadoknadimo sve sto smo precutali tokom godina i tako iznova i iznova. Uvek ce biti snega, knjiga za citanje i cajeva za srkutanje. Danas, sutra, za deset godina, ali oni tu nece biti. Mozda ce i biti, ali na drugaciji nacin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tamara, jeste! :) To ušuškavanje kući možemo imati svaki dan ili makar svaki vikend, ali sankanje sa bakom i dekom, njeno čangrljanje za smederevcem i toplo mleko iz lončeta - ne svaki dan... Videćeš, pišem post jedan iskopan iz uspomena, mislim da će ti se dopasti. ;)

      Delete
  35. Uf kuvano vino smo zamenili kuvanom rakijom. Dvogodisnja medena naslednica slatko pava. Gledamo neki glupkasti film, ne znam ni kako se zove ali nije ni vazno jer vazno je da smo zajedno i da ONA pava ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, kuvana rakija, bravo i hvala na sugestiji! :) Pozdrav za NJU! :)

      Delete
  36. Obozavam tu skandinavsku sofisticiranost! I bas sada kad skupljam ideje za "soon-to-be-home", sve mi je u toj beloj-sivoj nijasni....poneki jastucic u zutoj, detalji zelenog... sve je nekako jednostavno, a prelepo...
    Pa onda zamislim nas, kako ususkani pijemo kafu sa cimetom i kroz prozor gledamo svetla grada...u pozadini je neki lagani jazz i sve je napokon savrseno, jer smo konacno ostvarili davni san...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ivana draga, radujem se zbog vas i jedva čekam da vidim te fotografije i postove! :*

      Delete
  37. Zimska idila su medenjaci koje smo zajedno napravili - u obliku srca, jelke, zvezde. Čaj sa cimetom i mekano ćebe boje kapućina. Pesme koje slušamo ovih dana : Maaaama, pusti opet Suzy Snowflake ! Knjige u kojima uživamo : Meri Popins za slatkicu i Dinosaurusi za maminog junaka. Ukrasi za jelku od gipsa u čijoj izradi uživamo. Žao nam je što ne možemo da Vam pošaljemo slike.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kako ne možete, uvek možete! slurporama@gmail.com Radujem se i bravo za porodičnu, zimsku, radionicu! :))

      Delete
  38. Iv, jedva sam čekala da vidim šta će biti na tvom 'meniju' za ovogodišnje praznike i zadovoljno trljam ruke. Prošle godine upalovani poklončići, ja se primila i na medenjake, naravno i radionica. Sada jedva čekam da vidim sve ove sitnice uživo, moj favorit je sivi stolnjak sa tufnama, pom poms i naravno čokoladna torta u kombinaciji sa ćebetom. natpis home mmmm. Love it!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe, a zamalo da ga nisam napravila! :)) Ali sam onda pomislila kako da propustim najmagičnije doba godine i da iz njega ne izroni neki post! :*

      Delete
  39. 1 januar, neradni! Kad god da sam se vratila sa dočeka prethodnu noć, budim se na vreme...neispuštajući ćebe selim se u dnevnu sobu i čekam bečki koncert. Čaj-neka božićna mešavina, a može i kafa. Može i sneg da provejava da upotpuni utisak, ali nije obavezno ;) Na krilu dovršavam pakovanje poklona, pred odlazak na naš tradicionalni porodični ručak, kod sestre. Mnoooogo volim taj dan i svake zime mu se unapred radujem. Moja ultimativna zimska idila! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ivona, bravo! Sve, sve mi je milina, posebno odlazak na ručak kao porodična tradicija! ♥

      Delete
  40. Uf ja ne znam sad da li je vec prosao moj komentar, ponovicu se, meni licno je ova prodavnica zimska idila! :) Ali ostavljam komentar zbog ove lepote koju ste iskreirale! <3 Zimski cmokic!

    ReplyDelete
  41. Idilicna atmosfera sa toplom cokoladom uz pucketanje vatre sa dragim osobama! ;) Nina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nina, što bi se reklo - pun pogodak! :)

      Delete
  42. vrtim ovaj post po ne znam koji put i sve sirim oci u cudu da je ovo nesto nase a ne uzeto iz stranog home decor magazina
    moram svratiti u kapetan misinu, ovo je divota
    trenutno mi je zimska idila da se konacno vidimo i okitimo jelku, iako je vec 30. i da srcemo jednu kafu zajedno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anđo, isto tako sam i ja reagovala kada sam prvi put nabasala na Dekorater!!! :) I ja sam kitila kuću 31. ne brigaj! :*

      Delete
  43. Nas četvoro u vunenim čarapama :) Posle bezbrižno prospavane noći nas dvoje ispijamo prvu jutarnju kafu, a deca se sa svojom nezaobilaznom dozom jutarnjeg mleka igraju pored jelke koja, srećna što je i ovu zimu dočekala sa busenom, širi svoj čaroban četinarski miris. Miris koji deci pečatira detinjstvo, a mamu i tatu tako verno vrati u te spokojne dane odrastanja i čistih misli :) Vatra pucketa u kaminu što širi još veću toplinu oko srca. Ukrasi na jelci se prkosno nadmeću svojom lepotom, a pobeđuje onaj koji je imao tu sreću da baš njega obasja uvek voljeno zimsko zubato sunce. I ponosno se diči svojom nagradom: ličnim odsajem po podu koji, iako nestaje čim sunašce prestane da dominira nebom, ipak ostaje zauvek zapečaćen u mislima nas posmatrača. Nas kojima tako malo treba da budemo srećni. Naramak zdravlja i šačica pozitivnih emocija. Emocija koje se vrlo lako i brzo multipliciraju. Samo nek' vlada ljubav, nek' pogled sa prozora porodičnog doma ponosno puca u daljinu i zavejane krovove drugih srećnih kuća, neka se rukuje sa Dunavom koji nam bez ikakve rezerve danonoćno maše, neka se osmeh nikada ne ispravi i zimska idila porodičnog doma isčeznuti neće! Vladaće u svačijem srcu dok god ono ponosno tiktače u nama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Milice, nadam se da imaš neki notes ili dnevnik u koji zapisuješ sve te tvoje divne misli i reči... ♥

      Delete
    2. Nakupilo ih se već nekoliko u dosadašnjem životu :) <3

      Delete
  44. Zimska idila:porodica na okupu, zajednicko isprobavanje nekih novih ukusa, cokoladica, novih recepata, poslastica, ususkani pod cebetom, lampice, uzivanje u novogodisnjim dekoracijama dok je napolju sve zavejano i osmesi kojimsu najbitniji!!!
    sanjasobot@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Osmesi su najbitniji, slažem se!! :))

      Delete
  45. Smišljenje i pakovanje poklona... Naravno, zdrava i nasmejana porodica...na toplom.
    =)
    Moram priznati da pomalo zavidim Mariji na ovakvoj radnji... Svaka čast!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marija i ja joj zavidim, hahaha! ;)

      Delete
  46. Opojni mirisi kuvanog vina,
    Jedna cokoladica fina,
    Nezni sa slike jastuci :P
    I svece pucketavi zvuci.
    Smehom i ljubavlju ispunjena prostorija,
    I bozicni duh koji carlija.
    Drazesna zimska idila nije nesto sto donosi vila,
    Toplinu u srcu sire mili ljudi raznih cudi,
    A za zimsku caroliju u domu tu je Dekorater okruzenje,
    Pravo praznicno osvezenje! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tanja, svaka čast!!! Sada ću odmah da prosledim Mariji da ima za uspomenu, za u ram! ♥

      Delete
    2. Pocastvovana! :) Sve najbolje and keep up the good work! ;)

      Delete
  47. pucketanje vatre iz kuhinje,
    pas koji spava na mojim stopalima
    beberon koji anđeoski diše rumen i uspavan
    muž sa čašom crnog, ja belog vina (mooožda mi se potkrade Guinness umesto toga)
    prigušena svetla
    sjaj lampica sa jelke (ove godine skroz crvene lampice)
    pokloni pod jelkom
    maženje uz neki dobar film,
    ukus čokolade u ustima
    ljubav u srcu
    mir u duši

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mišu, da li mogu da dođem do vas na pola sata da se uživim u vaš film? :*

      Delete
  48. Zimska idila me seća na detinjstvo. Na prodično okupljanje, druženje i smeh, kada svetleći ekrani nisu imali nikakvu ulogu. Seća me na miris domaćeg hleba iz smederevca, i na iščekivanje pečenih krompira sa kajmakom, kao najveće kraljevske gozbe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaojaojaojao, pa sad ću dumrem skroz!!! Pečeni krompir sa kajmakom, jao, vraća me na Zlatibor do baka Bude odmah! ♥

      Delete
  49. Hihi, ja sam pročitala post sat vremena posle zatvaranja igrice. Šteta. :)
    Divne fotke. Ono zbog čega i mogu da preguram zimu: lepota bivanja u toploj sobi. Kad ne bih morala da izlazim iz kuće tri meseca, kao medved, meni zima uopšte ne bi smetala. :)

    Wandering Polka Dot

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema veze T. znala sam ja da vi partimanijaci nemate slobodnog vremena tik pred doček, zato sam i ostavila par dana kasnije za svaki slučaj! :* Topla soba... To je odgovor na pitanje mojih: ''A zašto se malo ne posvetiš sebi umesto kuće?''... :) Ček ženo, prvo da sredim stan. :D

      Delete
  50. Draga Iv,

    Nije kliše, ušuškanost je prava reč za sve, u nju staju: belina, topla kuća, cimet i božićni kolačići, tišina i porodični mir – dalje nabrajaj po želji.

    Želim ti čarobnu, iskričavu i blistavu godinu!
    Ivana

    ReplyDelete
  51. evo i mog odgovora na zadatu temu u vidu posta :)

    http://biberstrutz.blogspot.com/2015/01/winter-wonderland.html

    ReplyDelete
  52. http://lakodolepote.blogspot.com/?m=1
    Ako imate minut vremena pogledajte moj blog skoro sam pocela sa radom znacilo bi mi

    ReplyDelete
  53. ovo je 4ti put da citamo ovaj diiivni post!!!
    <3

    http://lamiastoria018.blogspot.com/2015/01/milenini-dani.html

    ReplyDelete
  54. Zanimljive stvarcice!

    http://book-corne.blogspot.com/ pogledajte možda vam se svidi

    ReplyDelete
  55. Fantastično, uživao sam!

    https://breadwithstrawberryjam.wordpress.com

    ReplyDelete
  56. Fantastično, oduševljen sam!

    https://breadwithstrawberryjam.wordpress.com

    ReplyDelete
  57. Bože, kako je ovo predivno, uživao sam u postu!

    https://breadwithstrawberryjam.wordpress.com/

    ReplyDelete