Okup u ateljeu

October 23, 2012

Pre neki dan, dobila sam pozivnicu da se pridružim jednom delikatnom okupu. Gospođice Milena Čvorović i Jelena Glišić su bile vrlo ljubazne, te su smislile genijalnu ideju - da u jednom popodnevu spoje kreativnu radionicu za oslikavanje torbi + okupljanje beogradskih blogerki. 

I tako se ja juče uputih u nabavku slatkih jabuka, jer sam shvatila da se ne smem tamo pojaviti  praznih ruku. Razmazivši njih dve sa svojim photo teaser-ima, i imajući u vidu da će na jednom mestu biti mnoštvo ženskog kikota - slatkiš je bio logičan izbor. Njanjoslavić mi je čitavo prepodne pomagao (odmagao) u pripremi slatkiša, tako da sam bila na rubu živaca kada sam uspela da prolijem po majici (koju sam odabrala za izlazak) sav onaj nadev od jabuka.

* Recept za hleb sa jabukama i cimetom sam smislila u hodu, i njega čuvam za neki drugi put, a sada da se bacimo na ove dole muffin-e!


Domaćice su nas dočekale sa osmehom i posluženjem u vidu svežeg soka od pomorandže i limuna, kao i fantastičnim čokoladnim muffin-ima sa kakaom iz Gane i sočnim malinama. Ja neeee  mogu da dočekam da se g-đica Jelena vrati svom blogu LoveLeyla i obraduje nas receptom za ove ubitačne čoko maleniće. :))

Dok su devojke prionule na fotkanje slatkiša, a kasnije i degustiranje - g-đica Milena je pripremila bočice sa bojom, četkice, kecelje, papire i platno. Sreća, sreća, radost! Igraonica za velike uz divan valer, muziku i ženske priče. A i torbe su tu - normalno!



Cipele, frizure, tašne, haljine, delikatesi, parfemi, blogovi, sajtovi, magazini, novinarstvo, muževni muškarci, psi, mačke, nedelje mode, radionice, šivenje, slikanje, aparati, kamere, prese, nakit, poziranje.. ma znate već, skakale smo sa teme na temu, sve onako u duhu Keri i Mirande, Bler i Serene ili Hane i Marni iz Girls. 

Tanjiri sa muffin-ima i hlebom sa jabukama su se samo praznili, dok se belo platno torbi popunjavalo. Po praznim bočicama, zaključile smo da su fluo zelena, rozenkvarc i pink bile favoriti među bojama. Mada, neću zaboraviti ni one šljokice.


Jednoglasno smo odlučile da je Jelenina torba ona kojoj bismo dodelile srce, i to definitivno zbog ove silne ljubavi i strpljenja koje je uložila u oslikavanje iste.


Retke su prilike kada sam u mogućnosti da provedem popodneva u tako kreativnom, veselom i brojnom društvu, te sam iskreno uživala u svim čarima ovog okupa. Upoznala sam divne, mlade žene koje su izuzetno uspešne u onome što rade, a pritom su i bitan deo beogradske mode. Ako ste zaljubljenik u odela koja čine čoveka, preporučujem vam njihove izuzetno posećene blogove/sajtove/portale (ako kojim slučajem već niste tamo):


Takođe, ovom prilikom želim da se zahvalim i g-đici Mileni koja nam je pozajmila svoj atelje, pribor, strpljenje i dve divne kuce za maženje. U slučaju da vam se dopalo ovo naše druženje (a sigurna sam da jeste), obradovaću vas vešću da Milenin atelje održava različite radionice, kako za mališane, tako i za one malko veće. :))

* Za FB page ateljea ArtyFashionParty klik OVDE
* Za web sajt ateljea  ArtyFashionParty klik OVDE




Svideće vam se i ovo

19 komentara

  1. Hihi kako sladak post,zene,slatkisi,sljokice,boje,sve veselo! Ove torbe su med medeni,vi pravile?! Bravo maleni! pusa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesmo, jesmo, sve smo mi pravile! :*

      Delete
  2. Sledeci put, oni uzorci sto sam pomenuo i tako to... :)

    ReplyDelete
  3. Obožavam da čitam tvoje postove i uživam u sličicama! Divno druženje, zavidim ;)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaaaa!!! Kada čujem takav komentar, imam želju da pišem 24/7! :))

      Delete
  4. Zavidim vam, bas se vidi da ste se fenomenalno provele :)

    ReplyDelete
  5. Kakao iz Gane i slamčice sa tufnama su me osvojili na prvu loptu. :) Torbe su vam preslatke. :) Baš ste se lepo provele.

    ReplyDelete
  6. Predivno, predivno, predivno i bilo, a i ovaj tekst :)
    Zenska druzenja umeju da budu zabavna, a ovo je bilo bas aman. Taman secera, aman kikotanja, taman rozrnkvarc nijanse, taman raspolozenja.
    Jako mi je drago da sam upoznala i tebe i tvoj sladak blog :)

    ReplyDelete
  7. Hahah pojela sam pokoje slovo T, ne zamerii :D #tablet

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihih, i ja tako kada me mrzi da stavim naočari, pa nabadam slova na tastaturi! Inače, i meni je drago što smo se upoznale, i što smo imale priliku da proćaskamo! Razmislila sam o onome što si mi rekla za Index, te sam poslušala tvoj savet i javila sam im se sa nagodbom, pa sad čekam. ;)

      Delete
  8. Kad vec "znas reda" i poneses nesto lepo kad ides u goste, evo i ja te pozivam! xD

    ReplyDelete
  9. mnoooogo mi je drago sto smo se upoznale :)
    uzivancija je bila potpuna - prostor, devojke, boje i cetkice, pa red kolaca i sveze cedjenog soka... pa to se mora jos nekad ponoviti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mora! Ja sam vam rekla, sledeći put idemo sa redom slaniša - zaboravićete na slatkiše istog momenta! :)) <3

      Delete
  10. Jao mishu mali, kako divan post! :) Ali najdivniji su oni kolaci koje si donela a mi ponjupali brzinom svetlosti! Skoro dobri kao strudla moje baka Cilke :)
    Bravo! I do sledeceg vidjenja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, pa to je taj kraj Čačak - Užice, sve je u korenima! ;)

      Delete